El mètode

A Kids&Us l’anglès comença a partir del primer any de vida. Per què?

Creiem que en cada nen hi ha un potencial infinit. En el cas del llenguatge, «el nen, en néixer, està preparat per al llenguatge com ho està un ocell per volar». Si el procés d'adquisició de la llengua materna s'inicia en el moment en què el nen comença a escoltar-la, per què hauríem d'esperar a exposar-lo a una segona o tercera llengua si el que pretenem és que desenvolupi una bona competència?


Kids&Us utilitza una metodologia d'aprenentatge de l'anglès basada en el procés natural d'adquisició de la llengua materna, un procés infal·lible que té lloc en un ordre determinat, natural i espontani.

  • escoltar
  • comprendre
  • parlar
  • llegir
  • escriure

Seria possible que un nen aprengués la seva llengua materna sense haver-la sentit mai abans?

 

Com que el primer contacte que té un nadó amb la seva llengua materna és auditiu, no concebem l’aprenentatge de l’anglès sense que hi hagi un contacte auditiu important.

És evident que el procés d’adquisició del llenguatge s’inicia molt abans que el nen comenci a parlar. Per això, Kids&Us proposa que els nens i les nenes comencin a assimilar el nou idioma des del primer any de vida a través del contacte diari i d’una total immersió a l’aula.

 

Com arriba un nen a comprendre la seva llengua materna?

 

Després de sentir les mateixes combinacions de paraules en diferents moments i contextos, el nen acaba entenent el significat de tot allò que escolta.

Els pares parlen amb els seus fills de manera natural, utilitzant en la comunicació una gran varietat de paraules, expressions i frases en diferents temps verbals.

Per això, Kids&Us reprodueix aquesta situació amb els seus alumnes exposant-los al llenguatge tal com és i tractant-los com a potencials nadius del nou idioma. 

 

En quin moment un nen comença a parlar?

 

Un nen aprèn a parlar després d’haver sentit moltes paraules i frases i després de començar a entendre-les. Parlar és una conseqüència natural de sentir i comprendre. Per això, després que els nens hagin escoltat i comprès, crearem situacions en què tinguin l’oportunitat de verbalitzar tot allò que han anat aprenent en el seu context.

 

En la nostra llengua materna, ens plantejaríem donar un llibre de lectura al nostre fill perquè llegeixi abans que parli la llengua?

 

Llegir és una conseqüència natural derivada d’escoltar, comprendre i parlar. Començar l’aprenentatge d’una llengua llegint-la i escrivint-la és antinatural; és com intentar que un ocell voli abans que sàpiga desplegar les ales. 

 


 

En la nostra llengua materna no comencem a escriure sense abans haver-la escoltat, comprès i parlat.

 

Escriure és expressar els pensaments sobre el paper. Per arribar a aquesta etapa del desenvolupament lingüístic, és imprescindible haver superat les etapes anteriors: escoltar, comprendre i parlar.

Cursos especialment adaptats per a totes les edats
Quina edat té el teu fill?
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4/5
  5. 5/6
  6. 6/7
  7. 7/8
  8. 8/9
  9. 9/10
  10. 10/11
  11. 11/12
  12. 12/13
Mousy

Fem servir cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació , i oferir continguts i publicitat rellevants per a tu . Si continues navegant entendrem que acceptes la nostra Política de cookies